Pentru a afla dacă cardul dumneavoastră de sănătate a fost emis, puteţi accesa acest link, urmând să introduceţi CNP-ul, precum şi un cod de siguranţă.
În cazul în care cardul de sănătate a fost emis va trebui să contactaţi Casa teritorială de Asigurări de Sănătate în evidenţa căreia figuraţi sau medicul de familie.
Pentru a evita cozile la ghişee şi drumurile inutile, Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti a fost realizat un portal pentru procesul de redistribuire a cardului de sănătate.
Astfel, asiguraţii trebuie să completeze o cerere de eliberare a cardului de sănătate urmând paşii prezentaţi în lista de mai jos:
- Pasul 1: Verificati existenta cardului dvs. in retururile aduse de posta la CASMB
- Pasul 2: Completati datele privind cererea de eliberare (nume, adresa de e-mail, numar de telefon mobil) NU SE FOLOSESC DIACRITICE
- Pasul 3: Imprimati si semnati documentului care vi se trimite automat pe e-mail
- Pasul 4: Asteptati SMS de confirmare privind ridicarea cardului
- Pasul 5: Dupa primirea SMS-ul de confirmare, va prezentati cu cererea la sediul CASMB din Str. Vasile Lascar, nr. 27, Bucuresti.
CASMB roagă asiguraţii să păstreze sms-ul primit de la numărul 1879, până la ridicarea cardului naţional de sănătate.
Cum procedam in cazul in care posesorul cardului de sanatate cu domiciliul in Timisoara si flotant pe Bucuresti si-a pierdut cardul de sanatate.
In care judet trebuie sa depuna actele pt noul card ?
Actele vor trebui depuse in judetul in care este inscris la medicul de familie.
Cardul de sanatate nu are data limita de activare. Cardul se va activa in urma primei vizite la medicul de familie.
La verificarea pe site, cardul meu apare emis si deja in posesia mea. Cu toate acestea, nu se afla nici in posesia mea, nici a medicului de familie. Cui ne adresam in aceasta situatie si care este procedura prin care se poate rezolva problema.
In cazul acesta va trebui sa va adresati Casei de Asigurare de care apartineti pentru mai multe informatii.