Intrebari Frecvente

1. Intrebare:

Nu am primit Cardul de Sanatate, cum trebuie sa procedez pentru a intra in posesia lui?

Raspuns:

Pentru a afla dacă cardul dumneavoastră de sănătate a fost emis, puteţi accesa acest link, urmând să introduceţi CNP-ul, precum şi un cod de siguranţă.

În cazul în care cardul de sănătate a fost emis va trebui să contactaţi Casa teritorială de Asigurări de Sănătate în evidenţa căreia figuraţi sau medicul de familie.

Pentru a evita cozile la ghişee şi drumurile inutile, Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti a fost realizat un portal pentru procesul de redistribuire a cardului de sănătate.

Astfel, asiguraţii trebuie să completeze o cerere de eliberare a cardului de sănătate urmând paşii prezentaţi în lista de mai jos:


  • Pasul 1: Verificati existenta cardului dvs. in retururile aduse de posta la CASMB
  • Pasul 2: Completati datele privind cererea de eliberare (nume, adresa de e-mail, numar de telefon mobil) NU SE FOLOSESC DIACRITICE
  • Pasul 3: Imprimati si semnati documentului care vi se trimite automat pe e-mail
  • Pasul 4: Asteptati SMS de confirmare privind ridicarea cardului
  • Pasul 5: Dupa primirea SMS-ul de confirmare, va prezentati cu cererea la sediul CASMB din Str. Vasile Lascar, nr. 27, Bucuresti.

CASMB roagă asiguraţii să păstreze sms-ul primit de la numărul 1879, până la ridicarea cardului naţional de sănătate.


2. Intrebare:

Cum procedam in cazul in care posesorul cardului de sanatate cu domiciliul in Timisoara si flotant pe Bucuresti si-a pierdut cardul de sanatate.

In care judet trebuie sa depuna actele pt noul card ?

Raspuns:

Actele vor trebui depuse in judetul in care este inscris la medicul de familie.


3. Intrebare:

Care este data limita de activare a cardului de sanatate? Si ce se intampla daca nu-l activez pana la acea data?

Raspuns:

Cardul de sanatate nu are data limita de activare. Cardul se va activa in urma primei vizite la medicul de familie.


4. Intrebare:

La verificarea pe site, cardul meu apare emis si deja in posesia mea. Cu toate acestea, nu se afla nici in posesia mea, nici a medicului de familie. Cui ne adresam in aceasta situatie si care este procedura prin care se poate rezolva problema.

Raspuns:

In cazul acesta va trebui sa va adresati Casei de Asigurare de care apartineti pentru mai multe informatii.